30 november 2009

Goodbye horses



5 kommentarer:

Jr sa...

Jag flyger över eeeeer!

Anonym sa...

tjena patrik.

hoppas allt är bra. bra bild.
här är det tvek. inget jobb. men det löser sig kanske.

Anonym sa...

Yo Pontus!

Bra bild, vilket pussel!

/e

Anonym sa...

Hej,
måste fråga en sak. hur gjorde du när du satte ihop alla husen i photoshop? jag ser att det är ett jäkla pysslande att få ihop skuggorna på husen. Men det är SNYGGT gjort, även om jag inte gillar photoshop så mycket! samtidigt måste jag ju säga att jag är ett stor fan av assemblage och kollage. att göra som du och sätta ihop hus från hela världen är ju bara för mäktigt och får mig att tänka på att världen bör fogas ihop och inte dekonstrueras. det är något visst med dina kollagebilder, helt klart. snyggt i alla fall.

just det... såg att ett av husen hamnat upp och ner, du bör rätta till det för det bryter illusionen och ser bara lite slarvigt ut. men sånt kan vara svårt ibland om man inte är van att jobba i fotoshopp. men som sagt, jobba på, man lär sig mycket, vilket du kommer att märka efter ett tag, när man leker och provar i fotshop.

håll fanan högt!
Fotografkonstnär Jörgen Ernblom

Anonym sa...

jo, när du målar på hustaken som du gjort. använd INTE MsPaint. Gör det hellre i photoshop.

lycka till!

Jörgen Ernblom