17 november 2009

Att förnimma är vackert

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag berättade för senil AKA The Bubble Aka Emil idag att jag drömde att vi i Lindesha hade en comebackspelning på Roskildefestivalen. Jag frågade vilken låt vi skulle öppna med och fick till svar att det skulle vara Parisian Escape. OK, sa jag men är det någon här som kommer ihåg hur den gick? Nej, sa någon men det är något på A. Vi var backstage och skulle snart gå på scen. Jag sa till dig att: Peter kan du köra parisian ackorden på den akustiska så ska jag försöka ta ut gitarrslingan till det. Ok, sa du och började samtidigt som fredde satt med huvudet ner och körde trumtakten med händerna på låren. Efter tag tittade han upp och sa: Alltså, det här låter RUGGIGT B!! Sen vaknade jag.

Faktiskt sant, jag drömde nästan ordagrant så där.

Jr sa...

Ambulansen. Alltid ambulansen. Era jävla emo-poppare!