5 augusti 2008

Tack för besöket


6 kommentarer:

Anonym sa...

tack för besöket. det var trevligt. kommer aldrig att glömma när charlie gav dig "viften" med ögonbrynen, samt ett smil, som hälsning. det var tufft.

vad händer med vildsvinen? väntar med spänning. helst ska vildsvinen stå bredvid en person så att man ser hur stora de verkligen är. annars fattar man ju inte.

Anonym sa...

...och tack för besöket!

Anonym sa...

...jag har även några bilder på dig med andra. Grejen är att det alltid är två stycken så när jag senare ska lägga upp det på bloggen kommer jag bara att kort och gott skriva; De två.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Paul Stranger sa...

haha

Ja, det blir ju jag som får ställa mig då, på vildsvinssafarin.

Anonym sa...

Jag är rädd för vildsvin.